0

Devolucions

Devolucions el Detallista

Des del Detallista volem que tothom quedi satisfet, fins i tot quan, malauradament, alguna cosa ha fallat. Per això, oferim un servei senzill per tal d’efectuar la devolució d'una comanda.

Hi ha dues possibilitats que pots trobar-te a l’hora de fer una devolució o desistiment:

 

1)   Si el producte té un defecte o s’ha fet malbé durant el transport:
  • És important que quan rebis la comanda del Detallista, verifiquis l'estat en què t’arriba.
  • En el cas d'observar algun desperfecte suposadament ocasionat pel transport, indica-ho en signar l'albarà de lliurament del transportista.
  • En cas que la comanda, o algun dels productes que conté, t’hagin arribat deteriorats, explica'ns-ho per mail a hola@eldetallista.cat en un termini màxim de 5 dies hàbils des de la recepció de la comanda.
  • Adjunta'ns fotos al mail que ens enviïs a hola@eldetallista.cat on es pugui apreciar el desperfecte i l’etiqueta del transportista.
  • Després de rebre tota la informació, t’enviarem el nostre servei de missatgeria perquè et reculli el paquet, que hauràs de retornar dins d'una caixa tal i com et va ser lliurat (per evitar majors desperfectes en el transport de tornada).
  • Des del Detallista ens fem càrrec de totes les despeses de devolució del producte.
  • Si així ho vols, t'enviarem novament el pack en qüestió sense que et suposi cap cost per a tu. En aquest cas, rebràs el nou paquet en el mateix moment en què el transportista et passi a recollir el que cal retornar.
  • Un cop haguem rebut la comanda i haguem comprovat el desperfecte, en cas que no vulguis una substitució del producte, et farem el reemborsament de l'import en un termini de 14 dies, amb el mateix mètode de pagament en què es va realitzar la comanda.
  • Farem tot el possible per minimitzar les molèsties que t’haguem pogut ocasionar.

 

2)    Si vols retornar la comanda:
  • Si la comanda no s’ajusta a les teves expectatives, tens el dret a desistir sense necessitat de justificació, com en qualsevol compra online.
  • Disposes de 14 dies naturals per retornar la comanda, comptant des del dia en què la reps.
  • Per iniciar la devolució has d'enviar la sol·licitud al nostre mail hola@eldetallista.cat abans que expirin els 14 dies naturals.
  • Nosaltres prendrem nota de la voluntat de devolució i t'explicarem les diferents formes de recollida que el nostre servei de transport posa a la teva disposició perquè ens puguis retornar la comanda.
  • Hauràs de fer front als costos directes generats per la devolució, és a dir, a les despeses d’enviament d’anada i de tornada de la comanda.
  • Si fruit de la devolució del producte l’import total de la comanda és inferior a l’establert en concepte de descompte o gratuïtat d’enviament, aquest avantatge quedarà anul·lat i caldrà que ens abonis l’import corresponent, que quedarà compensat en el procés de reemborsament de la comanda.
  • Un cop haguem rebut la comanda i haguem comprovat que està en perfectes condicions, et farem el reemborsament de l'import en un termini de 14 dies, amb el mateix mètode de pagament en què es va realitzar la comanda.
  • Assegura't que el transportista tracta el paquet amb cura, i sobretot protegeix-lo amb la caixa amb la qual et vam fer l’enviament o amb una altra de similar per tal que no hi hagi desperfectes durant el retorn de la comanda, ja que això suposaria que no et poguéssim retornar els diners.

 

I per a qualsevol altre dubte o qüestió, estem al teu costat sempre que ho necessitis (hola@eldetallista.cat).