0

Preguntes Freqüents

Preguntes Freqüents del Detallista

SOBRE LA COMPRA

Com puc fer una comanda?

Potser trobes que aquest apartat és tan obvi com saber què cal fer per comprar pa al forn del barri, però no tothom està tan habituat a comprar per Internet i una breu explicació sempre pot ajudar.

Comprar al Detallista és molt fàcil, t’ho expliquem en 10 SENZILLS PASSOS

  

Què són les capses gourmet?

Són packs tancats amb una selecció de productes gastronòmics de proximitat per a diferents ocasions de regal. S’ofereixen maridatges temàtics pel tipus d’àpat (vermut, pícnic, gintònic...) o pel tipus de propòsit (romàntic, naixement, casament, agraïment...). Les capses gourmet incorporen un packaging especial, una dedicatòria per al destinatari i un original acompanyament creatiu i musical. Anar a capses gourmet

 

Què són les escapades gastronòmiques?

Experiències de turisme rural amb diferents opcions d’allotjament per tastar els productes gastronòmics directament al territori. L’experiència inclou 2 nits d’estada al Pallars Sobirà amb una proposta exclusiva de ruta gastronòmica per la zona i una deliciosa cistella de productes de la terra per degustar durant l’estada. ANAR A ESCAPADES GASTRONÒMIQUES

 

Què són les idees de regal?

Un apartat del web amb diferents categories perquè et sigui més fàcil trobar el que cerques. Et convidem a que naveguis per les diferents opcions, perquè això t'ajudarà a trobar el teu regal ideal. És com quan vas de botigues i no saps exactament què vols. Busques, mires i, de sobte, apareix alguna cosa que et crida l'atenció i te l'emportes. ANAR A IDEES DE REGAL

 

Com puc assegurar-me que la compra s’ha realitzat correctament?

Uns minuts després de pagar la comanda rebràs al teu correu electrònic una confirmació amb tots els detalls de la compra. Si no fos així, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres a hola@eldetallista.cat

 

Com puc utilitzar el meu cupó de descompte?

Si tens un cupó de regal o de descompte, pots introduir-lo durant el procés de compra final, dins de l’apartat “La meva cistella”. Introdueix el codi i prem damunt “Aplicar cupó”. Espera uns instants i veuràs com es fa efectiu el descompte d'aquest cupó en la teva compra.

 

Puc personalitzar el regal?

Pots personalitzar la dedicatòria, seleccionant una de les nostres frases pensades per a ocasions de regal o demanant que t’enviem la dedicatòria en blanc perquè escriguis tu el text.

Per a comandes grans oferim més possibilitats de personalització. ANAR A ENCÀRRECS A MIDA

I en cas que tinguis alguna idea esbojarrada, no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres i mirarem d’ajudar-te a fer-la realitat: hola@eldetallista.cat

 

Puc fer un pack a mida?

No, de fet no es poden escollir els productes que inclou cada capsa, canviar-ne uns per uns altres, ni treure’n ni afegir-ne. Són com són, amb els seus defectes i les seves virtuts, ja que són propostes maridades amb sentit i pensades especialment per a cada ocasió de regal. 

Però en cas que tinguis alguna petició especial, posa't en contacte amb nosaltres i mirarem de buscar-hi una solució: hola@eldetallista.cat

 

Puc fer un encàrrec gran?

Sí, oferim detalls a mida per a una celebració especial, esdeveniment corporatiu, com a regal d’empresa, per a una boda, comunió o bateig... T’ajudem a crear experiències gastronòmiques personalitzades i amb personalitat pròpia. ANAR A ENCÀRRECS A MIDA

 

 

SOBRE EL PAGAMENT

 

Està inclòs l’IVA a la compra?

Tots els preus que apareixen al web són amb IVA inclòs, sense sorpreses al final.

 

Estan incloses les despeses d’enviament?

Les despeses d’enviament no estan incloses als preus del web, sinó que es calculen durant el procés de compra, en funció d’on sigui el lliurament.

 

Vull factura de la meva comanda, com ho he de fer?

Si durant el procés de compra ens indiques les dades de facturació, t’enviarem la factura corresponent amb l’IVA desglossat al correu electrònic que ens hagis facilitat.

No et preocupis que, com que la majoria de les nostres comandes són regals, no posem la factura en paper dins del paquet. Només l’enviem per mail al comprador que ho sol·licita.

 

Quins mètodes de pagament puc fer servir?

Acceptem targeta de crèdit o de dèbit. En tots els casos s'aplica la màxima seguretat durant el procés de compra.

 

És segur pagar amb la targeta de crèdit?

El web del Detallista compleix amb les més rigoroses condicions de seguretat. A més, en fer una transacció des de la nostra botiga online, les dades de la targeta de dèbit o de crèdit són encriptades utilitzant el protocol de seguretat SSL i es transmeten directament a l'entitat financera corresponent, que és la que accepta o rebutja el pagament. Des del Detallista no tractem aquestes dades en cap moment.

 

SOBRE L'ENVIAMENT

 

Puc enviar directament el pack a qui vull regalar-lo?

Podem fer arribar la comanda a l’adreça indicada que desitgis. En aquest cas, l'adreça d'enviament haurà de ser la de la persona receptora del regal (amb el seu nom, adreça completa i telèfon).

 

Puc rebre el pack abans de regalar-lo?

Sí, només cal que durant el procés de compra ens indiquis que l’adreça d’enviament sigui la teva.

 

Quan tardarà a arribar la meva comanda?

El termini de lliurament és de 24h a 72h en funció de la localització de l’adreça d’enviament, l'hora d'arribada de la comanda i el temps de preparació de la mateixa, que pot variar en funció dels productes que inclou. CONSULTA LES CONDICIONS D'ENVIAMENT.

 

Puc fer seguiment de l’enviament?

Sí, l'empresa transportista t'enviarà per mail un codi de seguiment de l'enviament, un cop hagi rebut la comanda a les seves oficines. D'aquesta manera, tindràs informació més detallada sobre quan es lliurarà el paquet.

Si a l’adreça de lliurament no hi ha ningú, què passa?

El missatger es posarà en contacte amb el destinatari a través del telèfon mòbil que ens has facilitat per mirar de trobar una solució.

 

Feu enviaments a l’estranger?

De moment no oferim el servei d’enviaments a l’estranger, però en cas que t’interessi fer arribar el teu regal fora de la Península o a l’estranger, envia’ns un mail a hola@eldetallista.cat i mirarem de buscar-hi una solució.

 

El producte m’ha arribat malmès, què puc fer?

Des del Detallista volem que tothom quedi satisfet, fins i tot quan malauradament alguna cosa ha fallat. Per això, oferim un servei senzill per tal d’efectuar la devolució d'una comanda. ANAR A DEVOLUCIONS

 

Vull retornar la meva comanda, com ho puc fer?

Si la comanda no s’ajusta a les teves expectatives, tens el dret a desistir sense necessitat de justificació, com en qualsevol compra online. Consulta tots els passos que cal seguir per retornar la comanda. ANAR A DESISTIMENTS

 

 

SOBRE EL DETALLISTA

 

Com seleccioneu els productes gourmet?

Al Detallista ens encanta descobrir perles gastronòmiques del territori, posant en valor petits productors i preparant maridatges selectes i exquisits. Cuidem cada detall i oferim qualitat, uns mètodes d'elaboració tradicionals que assegurin l'excel·lència de les nostres experiències gourmet, i prioritzant que els nostres productes no es trobin en les superfícies habituals de compra. ANAR A PROJECTE

 

Quina és la manera més ràpida de contactar amb vosaltres?

Escrivint-nos un mail a hola@eldetallista.cat, trucant-nos o escrivint-nos un WhatsApp al 672 469 452 o a través del nostre formulari de contacte

 

Qui hi ha darrere del Detallista?

Som la Lídia i en Narcís. Pallaresa i gironí. Gourmets de mena. Amants de les paraules. I Detallistes confessos. Tenim moltes ganes de començar una revolució. La del Detallisme. Contagiar l’art de regalar. I volem fer-ho mimant cada detall i imaginant el millor regal per a cada ocasió. I encomanar arreu l’inconfessable plaer d’encertar-la i l’addictiu gust per als bons regals. ANAR A IMPULSORS

 

Teniu botiga física?

De moment encara no tenim botiga física, però esperem que aviat puguem obrir-ne una al Pallars Sobirà. 

Segeuix-nos i estaràs al cas de tot!