0

Enviaments

Enviaments del Detallista

Condicions d'enviament

  • Si la teva comanda supera els 100€ l'enviament serà gratuït! (només per a enviaments a la península).
  • És important que ens indiquis correctament l’adreça d'enviament i afegeixes especificacions que puguin facilitar el servei de lliurament. També hauràs d’incloure un telèfon mòbil del destinatari, per tal de coordinar amb el transportista qualsevol incidència que es pogués ocasionar durant el procés d’enviament.
  • Si la comanda no pot ser lliurada al destinatari per trobar-se absent, el missatger trucarà per buscar una solució, deixarà un avís de pas o enviarà un sms per acordar un altre dia i hora de lliurament. Si al cap de 15 dies (o 30 dies en períodes de vacances com Setmana Santa, agost i Nadal) no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà retornada al nostre magatzem i el destinatari haurà de contactar amb nosaltres a hola@eldetallista.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de transport derivades.
  • Pots fer el seguiment de l’enviament de la comanda, a través de la notificació de l'empresa transportista que rebràs per correu electrònic amb el codi de seguiment de l'enviament.
  • No fem enviaments a les Illes Canàries, ni a l’estranger. Però, en cas que t'interessi fer arribar un regal a alguna d'aquestes destinacions, posa't en contacte amb nosaltres i buscarem una solució.

Terminis d'enviament

  • El termini de lliurament de les comandes del Detallista és de 24h a 72h en funció de la localització de l’adreça d’enviament, del moment de fer de la comanda i del temps de preparació de la mateixa, que pot variar en funció dels productes que inclou
  • Si fas la comanda abans de les 11h del matí (de dilluns a dijous) podries rebre-la el dia següent perquè es prepara el mateix dia i s’envia amb el servei de missatgeria diari.
  • Si realitzes la comanda després de les 11h, és probable que no la rebis fins 48h després.
  • Si fas la compra un dijous després de les 11h, probablement no la rebràs fins dimarts ja que, per tal d’assegurar que durant el cap de setmana les comandes més delicades no quedin en trànsit als magatzems de les empreses de transport en unes condicions de temperatura que podrien no ser les òptimes, evitem fer enviaments els divendres. Per tant, les comandes rebudes els dijous a partir de les 11 del matí, els divendres i caps de setmana s’enviaran el dilluns següent i es rebran a partir de dimarts.
  • Si el termini de lliurament coincideix amb un dia festiu i no és possible fer el lliurament, aquest es farà efectiu el següent dia hàbil.
  • Si l’adreça de lliurament és un poble petit és probable que el servei de missatgeria trigui una mica més.
  • Si la comanda no pot ser lliurada al destinatari per trobar-se absent, el missatger trucarà per buscar una solució, deixarà un avís de pas o enviarà un sms per acordar un altre dia i hora de lliurament. Si al cap de 15 dies (o 30 dies en períodes de vacances com Setmana Santa, agost i Nadal) no s’ha pogut efectuar el lliurament, la comanda serà retornada al nostre magatzem i el destinatari haurà de contactar amb nosaltres a hola@eldetallista.cat per demanar un nou enviament amb les noves despeses de transport derivades.
  • Si alguns dels productes més delicats de les nostres capses gourmet estan sense estoc al moment de fer la comanda perquè són peribles, t’ho comunicarem via telefònica o mail, per tal de procedir a fer el canvi per un producte alternatiu, per informar-te que el lliurament pot trigar una mica més, o si ho prefereixes, per retornar-te l'import del pack que es troba fora d'estoc.
  • Si la comanda es fa durant el període de campanya de Nadal (mitjans de novembre fins a finals de desembre), es probable que degut al gran volum de feina i al col·lapse dels transportistes, els terminis de lliurament s’allarguin una mica més del compte, però t’ho comunicarem per telèfon o per mail. En qualsevol cas, et recomanem que, per assegurar-te de rebre els regals per Nadal, facis la comanda abans del 15 de desembre.
  • Si has fet un encàrrec gran en què hi ha una personalització, pactarem unes dates de lliurament de la comanda.

I per a qualsevol altre dubte o qüestió, estem al teu costat sempre que ho necessitis (hola@eldetallista.cat).